Contactează-ne
Produse favorite

Lista ta de dorințe este goală!

Coșul tău de cumpărături

Coșul tău de cumparături este gol!

Lista ta de comparație

Garanție și garanție

Cu excepția cazului în care se menționează altfel, perioada legală de garanție de 24 de luni se aplică tuturor produselor. Pentru multe articole, veți primi, de asemenea, garanții individuale ale producătorului. 

Mai mult, aveți posibilitatea de a achiziționa o protecție extinsă cu produsul nostru de servicii "Dialando Protection" în timpul procesului de vânzare.

Garantia Dialando

Proprietarul Dialando (consultați notificarea legală) garantează funcționarea corectă a tuturor produselor vândute conform specificațiilor producătorului respectiv pe o perioadă de 24 de luni de la data achiziționării.

Condiția prealabilă pentru solicitarea garanției este manipularea atentă a produsului, utilizarea intenționată a acestuia conform instrucțiunilor de operare ale producătorului, precum și respectarea intervalelor recomandate de întreținere. 

Nu sunt acoperite de garanție piesele supuse uzurii, cum ar fi sticlele, curelele, garniturile, precum și daunele ulterioare asupra mecanismului și carcasei, care pot rezulta din uzură și distrugerea mecanică a pieselor supuse uzurii (de exemplu, pătrunderea apei în cazul ceasurilor care sunt impermeabile în mod inherent datorită garniturilor uzate sau axelor îndoite ale coroanei, deoarece rezistența la apă nu este niciodată o caracteristică permanentă a unui ceas). Dacă o reparare sau reprelucrare nu este posibilă, Dialando poate să înlocuiască ceasul cu un produs similar de aceeași marcă sau calitate sau să restituie prețul de achiziție. În cazul unei deteriorări ușoare a caracteristicilor produsului, cum ar fi o precizie mai scăzută sau o rezervă de energie redusă la ceasurile mecanice, așa cum poate fi cauzată de utilizarea zilnică, Dialando își rezervă dreptul, după evaluarea expertă a meșterului ceasornicar, să efectueze reparația fie prin oferirea unei reduceri de preț, fie prin furnizarea unui serviciu plătit la un preț rezonabil (în prezent maxim 20 de euro sau echivalentul în alte valute). 

Produsul "Dialando Protection" achiziționat suplimentar nu reprezintă o limitare a drepturilor dvs. ca și consumator în ceea ce privește obligațiile legale de garanție ale vânzătorului, ci cel mult o extindere a acestora.

La garant, consultați amprenta (vezi notificarea legală)

Garanții ale producătorului

În multe cazuri, veți primi, pe lângă protecția legală și protecția Dialando, o promisiune specifică producătorului - în cele mai multe cazuri, de asemenea, pe o perioadă de 24 de luni. În acest caz, veți găsi descrierea garanției producătorului și informații despre garant în documentația și închiderile scrise ale produsului.

Pentru a utiliza garanția producătorului, vă rugăm să păstrați factura de achiziție pe durata garanției, deoarece noi, ca expeditori, nu ștampilăm cardurile de garanție. Producătorii cu care colaborăm acceptă factura ca dovadă a achiziției cu data achiziționării și, astfel, ca început al perioadei de garanție.

Înainte de a trimite un articol la centrul de service al unui producător, vă rugăm să consultați informațiile de sub "În caz de garanție".

În caz de garanție

Nu vrem să sperăm așa, dar dacă lucrurile iau o întorsătură nefericită, păstrați-vă calmul pentru moment. Vă vom ajuta cu plăcere!

Este important să ne contactați de îndată ce apare o defecțiune și nu după săptămâni sau chiar luni. S-ar putea produce daune ulterioare. În caz de pătrundere a apei, așezați ceasul cu coroana deschisă pe un încălzitor pentru a elimina umiditatea din interior. Dacă funcțiile se blochează sau se agață, evitați să utilizați forța și lăsați corectarea unui profesionist. Nu deschideți niciodată carcasele ceasului singuri prin spate sau față. Dacă un ceas cu baterie se oprește, presupuneți că bateria este slabă și verificați-o și înlocuiți-o la un specialist la fața locului. Dacă problema nu este bateria, mișcarea poate fi deteriorată. 

Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta procedura ul terioară. Dacă este necesar, poate fi mai înțelept să trimiteți produsul direct la departamentul de service al producătorului. În alte cazuri, este mai recomandabil să faceți acest lucru prin intermediul nostru.

Includeți întotdeauna o copie a facturii ca dovadă a achiziției și, dacă este disponibil, carduri de garanție completate și ștampilate

Mai mult, o scrisoare de acoperire cu datele dvs. personale: Nume, adresă, adresă de retur, număr de telefon, e-mail, comunicare prin e-mail, dacă este cazul, descrierea erorii, ce s-a întâmplat, când, ce s-a făcut până acum, erori multiple, solicitări speciale...

Ambalați produsul cu grijă pentru a evita orice daune suplimentare. Este indicat să utilizați ambalajul original, dacă este disponibil.

Trimiteți ca un pachet asigurat, nu ca o coletă. Astfel, veți avea întotdeauna dovada expedierii, veți avea acoperire de asigurare și veți putea urmări expedierea online.

După primirea expedierii de către noi sau alte centre de service, vă rugăm să permiteți un timp mediu de procesare de 2 - 4 săptămâni, în cazuri rare până la 8 săptămâni. Nu toate punctele de service anunță clientul la primirea articolului, așa că vă rugăm să verificați livrarea la locația destinatarului online utilizând numărul de colet, de exemplu, prin intermediul site-ului DHL.

Dacă, contrar așteptărilor, apar probleme în procesarea cazului dvs., veți fi contactat, așa că vă rugăm să includeți întotdeauna numărul dvs. de telefon și adresa de e-mail. Veți fi contactat și dacă se refuză procesarea gratuită a cazului dvs. din motive legitime. În acest caz, veți primi o estimare a costurilor și, în cele mai multe cazuri, un apel telefonic personal de la maestrul ceasornicar care explică motivele. În acest caz, decideți dacă doriți să efectuați o reparare contra cost sau nu.

Informații importante despre garanție pot fi găsite și pe pagina noastră de întrebări frecvente (FAQ)!

```