Contactează-ne
Produse favorite

Lista ta de dorințe este goală!

Coșul tău de cumpărături

Coșul tău de cumparături este gol!

Lista ta de comparație

Termenii și condițiile

Aphrodonis Media Group Ltd, denumită în continuare "Dialando", publică următoarele termeni și condiții:

Următorii termeni și condiții se aplică exclusiv pentru comandarea și expedierea bunurilor pe care clientul [utilizator privat] le comandă pe Internet prin cumpărături online. Prin plasarea unei comenzi, acești Termeni și Condiții sunt recunoscuți.

1. Încheierea contractului

Prezentarea produselor în magazinul online nu reprezintă o ofertă legal obligatorie, ci un catalog online neobligatoriu. După introducerea datelor personale și apăsarea butonului "Cumpără" în ultimul pas al procesului de comandă, plasați o comandă obligatorie pentru achiziționarea bunurilor din coșul de cumpărături. Confirmarea primirii comenzii survine imediat după trimiterea comenzii prin e-mail și SMS. Contractul de achiziție se încheie odată cu confirmarea comenzii sau livrarea bunurilor noastre.

Comanda telefonică nu este posibilă în prezent! Cu toate acestea, dacă aveți nevoie de ajutor cu un produs sau întâmpinați probleme la plasarea unei comenzi, sunteți binevenit să ne contactați în orice moment.

2. Textul contractului

Datele comenzii dvs. vor fi stocate de către noi și pot fi vizualizate în zona dvs. de conectare a clienților, chiar mai târziu. Odată ce ați plasat o comandă la noi și nu v-ați creat o parolă și un cont de client singur, sistemul nostru de magazin vă va crea automat un cont de client. O parolă va fi creată automat și vă va fi trimisă prin e-mail. Desigur, numai dumneavoastră cunoașteți această parolă. Puteți schimba parola în orice moment în contul dvs. de client!

Veți primi, de asemenea, un rezumat al datelor comenzii dvs. prin e-mail. Dacă nu primiți acest e-mail, din cauza unor posibile erori la introducere, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți! Vă rugăm să luați în considerare și posibilitatea ca e-mailul să fi ajuns în folderul de spam.

3. Instrucțiuni de retragere

Dreptul de retragere

Aveți dreptul să anulați acest contract în termen de 14 zile, fără să dați motive. Perioada de retragere este de 14 zile de la ziua în care dumneavoastră sau o terță parte numită de dumneavoastră, care nu este transportatorul, a luat sau a preluat posesia ultimului bun. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să informați Dialando cu privire la decizia dvs. de retragere din acest contract printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare, fax sau e-mail trimis prin poștă). Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să ne contactați folosind opțiunile de contact enumerate pe pagina noastră de contact!

Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite imediat (de exemplu, prin e-mail) o confirmare a primirii unei astfel de retrageri. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să trimiteți notificarea exercitării dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Vă rugăm să nu uitați să ne trimiteți numărul comenzii, pe care l-ați primit odată cu contractul de vânzare!

Consecințe ale retragerii

Dacă revocați acest Acord, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv cheltuielile de livrare (cu excepția oricăror costuri suplimentare rezultate din alegerea dumneavoastră a unei metode diferite de livrare față de cea mai ieftină livrare standard oferită de noi), imediat și nu mai târziu de treizeci de zile de la data la care primim notificarea retragerii dumneavoastră din acest Acord. Pentru această rambursare, vom utiliza aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o pentru tranzacția originală, cu excepția cazului în care s-a convenit expres altfel cu dumneavoastră; în niciun caz nu vi se vor percepe taxe pentru această rambursare. Putem refuza rambursarea până când primim bunurile înapoi sau până când ne-ați furnizat dovada că ați returnat bunurile, ceea ce survine mai devreme. Trebuie să returnați sau să predați bunurile către noi imediat și în orice caz nu mai târziu de treizeci de zile de la data la care ne notificați anularea acestui Acord. Această perioadă se consideră respectată dacă trimiteți bunurile înainte de expirarea perioadei de treizeci de zile. Vă suportați costurile directe ale returnării bunurilor la depozitul nostru din Germania, cu excepția cazului în care s-a anunțat un depozit local! Va trebui să plătiți doar pentru orice diminuare a valorii bunurilor dacă această diminuare a valorii se datore ază manipulării bunurilor care nu este necesară pentru testarea stării lor, proprietăților și funcționalității.

Sfârșitul instrucțiunilor de retragere

4. Garanție și garanție

Vă rugăm să consultați pagina "Garanție și garanție"

5. Livrare și returnare

Livrarea este fie comandată de Dialando însăși, fie, în cazuri excepționale, efectuată de un furnizor. Dacă clientul nu acceptă bunurile sau refuză să le accepte în ciuda termenului stabilit de Dialando, proprietarul Dialando (a se vedea mențiunea legală) poate alege să se retragă din contract. Costurile de livrare valabile pot fi găsite în meniul Costuri de transport sub Informații. Pentru posibile returnări, vă rugăm să utilizați ambalajul original, dacă este posibil, sau un ambalaj de transport echivalent care garantează protecția suficientă a bunurilor.

6. Daune de transport

Dacă bunurile cu daune evidente de transport sunt livrate, vă rugăm să vă plângeți despre astfel de erori cât mai curând posibil la livrator sau acolo unde ridicați coletul și să ne contactați imediat, cel târziu în termen de 7 zile calendaristice. Drepturile dumneavoastră ca consumator, în special dreptul la garanție, rămân neafectate. Ne ajutați să putem afirma propriile noastre pretenții împotriva transportatorului sau a companiei de asigurări de transport.

7. Compensare

Clientul poate compensa numai împotriva pretențiilor care au fost stabilite legal sau nu sunt contestate de proprietarul Dialando (a se vedea mențiunea legală). Clientul are doar dreptul de reținere pentru pretențiile care decurg din aceeași relație contractuală.

8. Protecția datelor și securitatea

Vă rugăm să consultați pagina Protecția datelor și securitatea

9. Plată

Prețul de achiziție este scadent imediat la primirea confirmării comenzii noastre, cu excepția cazului în care ați plasat comanda printr-un furnizor de servicii de plată care oferă "plată pe factură". Clientul poate plăti prețul de achiziție prin transfer bancar pe contul indicat în confirmarea comenzii, prin Paypal sau cu cardul de credit. Prețul total indicat în confirmarea comenzii trebuie plătit. Toate prețurile includ deja taxa obligatorie pe valoarea adăugată, care diferă în fiecare țară. Proprietarul Dialando (a se vedea mențiunea legală) este obligat să plătească taxa legală pe valoarea adăugată legal la încheierea contractului.

Pe confirmarea comenzii sau confirmarea comenzii, TVA nu este indicată din motive tehnice, dar conține nota "Prețul incl. TVA legală". Dacă aveți nevoie de o factură cu TVA indicată, vă rugăm să ne contactați!

În general, produsul rămâne proprietatea Dialando până la plata integrală. Pentru mai multe detalii privind metodele de plată, vă rugăm să consultați meniul Metode de plată sub Informații.

10. Garanție, garanție și serviciu post-vânzare

Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în mod expres, se aplică răspunderea legală pentru defecte. Informații privind garanția individuală a producătorului pot fi găsite în documentația produsului. Dacă există dreptul la o garanție a producătorului, îl puteți afla pe paginile produselor în cadrul descrierii. Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți aici!

11. Returnarea prin sch imb

Cumpărături fără riscuri, nici o problemă cu noi! Datorită dreptului legal stabilit de retragere, puteți returna și bunuri care nu vă plac așa cum era prevăzut inițial. Vă rugăm să citiți mai jos ce ar trebui să luați în considerare în cazul unei returnări.

Informații suplimentare utile pot fi găsite întotdeauna pe pagina noastră de Întrebări frecvente

Rugămintea noastră către dumneavoastră!

Vă rugăm să nu tratați bunurile noastre pe care doriți să le returnați ca pe proprietatea dumneavoastră pentru a evita deteriorarea noului stadiu.

Chiar la deschiderea ambalajului, puteți evita deteriorarea ambalajului de expediere și a produsului sau produsului însuși, deoarece îl despachetați cu grijă. Acest lucru este valabil în special pentru obiecte mai mari, cum ar fi înfășurătoarele de ceasuri și cutiile de ceasuri, deoarece pentru a returna aceste articole în condiții de siguranță, este cel mai bine să utilizați ambalajul original.

Lăsați, de exemplu, foliile de protecție pe ceas, brățară sau parte de bijuterie și nu le îndepărtați dacă este posibil. Nu utilizați bunuri pe care probabil le veți returna. De exemplu, ar trebui să schimbăm curelele de piele după o perioadă scurtă de purtare din motive de igienă. Curelele de oțel arată primele zgârieturi de suprafață pe suprafețele lustruite foarte repede, acestea trebuie să fie polizate sau înlocuite cu trudă pentru a nu dezamăgi următorul client.

Ceasurile mecanice pe care doriți să le testați pentru precizie, vă rugăm să le testați, de exemplu, într-un înfășurător de ceasuri, scară de timp la meșterul de ceas sau prin înfășurare manuală și nu prin "încercarea de purtare" pe încheietura mâinii.

Vă mulțumim pentru atenția și precauția acordată în acest sens și apreciem foarte mult!

Returnări

Vă rugăm să luați în considerare următoarele puncte atunci când returnați bunuri:

Înainte de a returna un produs către noi, vă rugăm să ne contactați pentru a înregistra o returnare! Serviciul nostru pentru clienți vă va trimite apoi un formular de returnare deja completat, în care veți găsi și adresa de returnare. 

Ambalați complet produsul pe care doriți să-l returnați, împreună cu orice accesorii care pot fi incluse. Pentru a evita deteriorarea în timpul transportului, vă recomandăm să utilizați ambalajul original.

Puneți formularul de returnare pe care l-ați primit de la noi în colet. Acest lucru va accelera considerabil orice rambursare sau schimburi.

Ce furnizor de servicii alegeți pentru expedierea de retur vă aparține. În propriul interes, asigurați-vă că expedierea este asigurată și poate fi urmărită (colet asigurat). În plus, vă vom oferi opțiunea de a ne ocupa de returnarea coletului. În acest caz, costurile pentru expedierea de retur vor fi pur și simplu deduse din suma rambursării. 

Vă rugăm să evitați returnările prin intermediul firmei de transport, vom percepe costurile suportate (în prezent 15,00 Euro pentru DHL) în cazul unei rambursări!

Schimb

Doriți să returnați unul sau mai multe articole, dar ați dori să primiți unul sau mai multe alte articole în schimb? Vă rugăm să vă notați dorințele în acest sens atunci când contactați serviciul nostru pentru clienți cu privire la expedierea de retur! 

La Dialando, un schimb pentru alte bunuri este posibil și dincolo de perioada legală de retragere de 14 zile în termen de 30 de zile după livrare, cu condiția ca bunurile să nu fie purtate. Această reglementare nu reprezintă o limitare a drepturilor dvs. în calitate de consumator, ci o extindere a acestora.

Dacă un schimb necesită o plată suplimentară (noile bunuri sunt mai scumpe decât cele returnate), un angajat al serviciului vă va informa imediat ce returnarea ne-a ajuns.

Rambursare

În cazul unei rambursări, banii vor fi retrași în aceeași modalitate în care i-am primit. De exemplu, dacă ați cumpărat cu cardul de credit, plata este pur și simplu anulată, iar emitentul cardului vă reia plata! 

În cazul unei note de credit, vă rugăm să ne furnizați IBAN-ul și BIC-ul sau numărul dvs. de cont bancar local pentru a transfera suma de credit!

Informații suplimentare utile pot fi găsite întotdeauna pe pagina noastră de Întrebări frecvente!

12. Klarna

În colaborare cu Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Suedia, oferim următoarele opțiuni de plată pentru anumite țări. Plata se face întotdeauna către Klarna:

Factură: Perioada de plată este de [14] zile de la data expedierii bunurilor/biletelor/ sau, în cazul altor servicii, de la data la care serviciul este pus la dispoziție. Termenii de facturare completați pentru țările în care este disponibilă această metodă de plată pot fi găsiți aici: Germania, Austria.

Achiziția în rate: Serviciul de finanțare Klarna vă permite să plătiți achiziția în rate lunare fixe sau flexibile conform condițiilor specificate la finalizarea comenzii. Plata în rate este scadentă la sfârșitul fiecărei luni, după ce Klarna vă trimite o factură lunară. Pentru mai multe informații despre achizițiile în rate, inclusiv Termenii și condițiile generale și Informațiile europene standard pentru creditul de consum pentru țările în care este disponibilă această metodă de plată, vă rugăm să faceți clic aici (disponibil doar în țările indicate): Germania, Austria.

Sofortüberweisung: Disponibil în Germania, Austria, Belgia, Italia, Spania, Polonia și Țările de Jos. Contul dvs. va fi debitat imediat după plasarea comenzii.

Debit direct: Debitul direct se efectuează după expedierea bunurilor. Veți fi informat cu privire la momentul prin e-mail.

Card de credit (Visa/Mastercard): Disponibil în Germania. Debitul se efectuează după expedierea bunurilor sau biletelor/serviciilor disponibile sau, în cazul unei abonări, conform timpilor comunicați.

Utilizarea metodelor de plată factură, achiziție în rate și debit direct necesită o verificare pozitivă a creditului. În acest sens, vom transmite datele dvs. către Klarna în scopul evaluării adresei și creditului în contextul inițierii achiziției și procesării contractului de achiziție. Vă rugăm să înțelegeți că vă putem oferi doar acele metode de plată permise în funcție de rezultatele verificării de credit. Informații suplimentare și termenii de utilizare ai Klarna pot fi găsite aici. Informații generale despre Klarna pot fi găsite aici. Datele dvs. personale vor fi tratate de Klarna în conformitate cu reglementările aplicabile privind protecția datelor și conform informațiilor din Politica de confidențialitate a Klarna.

13. Notă privind reglementarea bateriilor

În legătură cu vânzarea bateriilor sau acumulatorilor sau cu livrarea ceasurilor sau a altor dispozitive care conțin baterii sau acumulatori, suntem obligați să vă informăm în conformitate cu reglementarea privind bateriile: Bateriile sau acumulatorii nu trebuie aruncați în gunoiul menajer. Sunteți obligat legal să returnați bateriile sau acumulatorii utilizați ca utilizator final. Puteți returna bateriile sau acumulatorii după utilizare la punctul de vânzare sau în imediata lor vecinătate (de exemplu, la punctele de colectare municipale sau în comerț) gratuit. Puteți returna și bateriile prin poștă. Bateriile sau acumulatorii care conțin substanțe periculoase sunt marcați cu simbolul unui coș de gunoi cu o linie trasă. Lângă acest simbol de coș de gunoi se află denumirea chimică a poluantului. Cd înseamnă cadmiu, Pb înseamnă plumb, iar Hg înseamnă mercur.

14. Locul de îndeplinire, locul de jurisdicție

Pentru toate pretențiile actuale și viitoare rezultate din relația de afaceri, locul exclusiv de jurisdicție pentru comercianți este sediul vânzătorului. Locul de jurisdicție și locul de îndeplinire pentru comercianți este Paphos, Cipru.

15. Soluționarea litigiilor

Comisia Europeană oferă o platformă de soluționare a litigiilor online (OS), pe care o puteți găsi aici. Consumatorii au posibilitatea să folosească această platformă pentru rezolvarea litigiilor lor. Pentru a soluționa litigiile care rezultă dintr-o relație contractuală cu un consumator sau dacă există o astfel de relație contractuală, suntem obligați să participăm la procedurile de soluționare a litigiilor în fața unui consiliu de arbitraj pentru consumatori. Responsabil este consiliul general de arbitraj pentru consumatori (începând cu 01.01.2020: consiliul universal de arbitraj) al Zentrum für Schlichtung e.V., Strassburger Strasse 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Vom participa la procedurile de soluționare a litigiilor în fața acestui birou.

16. Prevederi finale, clauză de separabilitate

Dacă una sau mai multe prevederi ale acestor CGU (Condiții Generale și Condiții) sunt nule, aceasta nu va duce la nulitatea întregului contract. Prevederea ineficientă va fi înlocuită de prevederea legală aplicabilă. Doar dreptul cipriot este aplicabil acestui contract. Pentru clienții din România, totuși, se aplică legea irlandeză!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Eleftheriou Venizelou

Registrul Comerțului din Cipru: HE366111

Director General: Richard Andessner

telefon: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Drepturi de autor (c) 2021 de Aphrodonis Media Group Ltd.

Toate mărcile și mărcile comerciale utilizate sunt proprietatea proprietarilor lor respectivi. Toate imaginile sunt protejate legal și sunt proprietatea Dialando și/sau a producătorilor sau furnizorilor produselor prezentate. Utilizarea abuzivă sau neautorizată a conținutului va fi urmărită penal și raportată.