Contactează-ne
Produse favorite

Lista ta de dorințe este goală!

Coșul tău de cumpărături

Coșul tău de cumparături este gol!

Lista ta de comparație

Conditions de Dialando Protection

1. Planul de Asigurare

Acest contract guvernează ceasul fizic și suportul tehnic furnizat de DIALANDO în cadrul planului menționat mai sus (denumit în prezent "Planul") pentru serviciul de marcă Dialando enumerat în documentul dvs. de acoperire ("Număr de comandă").

Vă oferim în prezent două opțiuni de acoperire:

  • Dialando Protection (11,99€/an) *0,03 €/Zi
  • Dialando Protection PLUS (14,99€/an) *0,04 €/Zi

2. Când începe și se încheie acoperirea

Planul de acoperire este valabil pentru 379 de zile (1 an + 14 zile perioadă de retragere) începând cu ziua achiziției. Data la care expiră va fi specificată în confirmarea comenzii dvs.

3. Ce este acoperit?

Dialando Protection acoperă materialele, fabricația și, desigur, defectele de manipulare.

În funcție de faptul că ați ales planul "Dialando Protection" sau "Dialando Protection PLUS", iată o listă a elementelor acoperite de această garanție.

  • Defecte în material și fabricație în condiții normale de utilizare
  • Uzura normală (Ex. Murdărie)
  • Carcasă
  • Cristal pierdut (dacă este cazul)
  • Brățară
  • Curele
  • Cataramă
  • Pini
  • Coroană
  • Disc

Ca un adaos, planul "Dialando Protection PLUS" acoperă, de asemenea:

  • Sticlă (spartă sau zgâriată)
  • Mișcare ruptă (Utilizare/Manipulare incorectă)
  • Leziuni de șoc și leziuni de zdrobire
  • Manipulare necorespunzătoare
  • Deteriorări cauzate de apă și umiditate (cel puțin 5 ATM)

În funcție de acoperirea aleasă, se va efectua reparația sau ceasul va fi înlocuit gratuit și fără muncă, dacă se dovedește că dauna este în cadrul acoperirii menționate mai sus.

În caz de daune grave, care fac imposibilă repararea, Dialando vă va trimite același model de ceas. Dacă modelul dvs. nu este disponibil, vi se va furniza un ceas de valoare egală și stil similar, și poate sau nu poate fi coordonat în prealabil cu dvs. Protecția pentru ceasul de înlocuire se încheie odată cu acoperirea Dvs. de Asigurare de Dialando Protection achiziționată la cumpărarea primului ceas legat de acesta, și nu cu ceasul înlocuit.

4. Ce nu este acoperit?

În cazul planului "Dialando Protection PLUS", nu vor fi acoperite daunele în circumstanțe diferite de cele stabilite mai sus. deși este foarte puțin probabil, deoarece este o asigurare destul de completă.

"Dialando Protection" în versiunea sa standard nu acoperă următoarele circumstanțe de daune:

  • Sticlă (spartă sau zgâriată)
  • Mișcare ruptă (Utilizare/Manipulare incorectă)
  • Leziuni de șoc și leziuni de zdrobire
  • Manipulare necorespunzătoare
  • Deteriorări cauzate de apă și umiditate (cel puțin 5 ATM)

Vă reamintim că daunele cauzate de apă nu vor fi acoperite de Dialando Protection dacă nu se respectă instrucțiunile privind nivelul de rezistență la apă al produsului (conform marcat pe produs), inclusiv daunele cauzate de expunerea ceasului la alte tipuri de lichide sau substanțe chimice (în afara apei obișnuite sau a apei de mare). De asemenea, daunele cauzate de apă la ceasuri sub 5 ATM nu sunt acoperite.

5. Cum să obțineți serviciu și asistență?

Dacă doriți să utilizați Dialando Protection pentru orice daună adusă ceasului dvs., trebuie să contactați serviciul nostru de relații cu clienții.

Nu uitați să introduceți numărul de comandă care vă fost trimis pe email la momentul achiziției pentru a confirma valabilitatea protecției dvs. Echipa Dialando vă va contacta pentru a confirma și coordona expedierea ceasului deteriorat în cel mult 2 zile lucrătoare.

Este necesar să asteptați confirmarea din partea echipei Dialando înainte de a ne trimite ceasul, deoarece vă vom furniza adresa oficială unde trebuie trimis, și în același timp vom urmări expedierea, astfel că trebuie să ne trimiteți coletul cu opțiunea de a putea fi urmărit. Este de asemenea necesar să așteptați confirmarea că îl puteți trimite, deoarece există posibilitatea ca defectul sau repararea să fie efectuat de un ceasornicar aproape de dumneavoastră, în același mod vom acoperi această costă.

În cazul în care trebuie să ne trimiteți ceasul deteriorat, costul de transport va fi suportat de dumneavoastră. Noi vom acoperi costul expedierii înapoi a ceasului pentru a vă fi returnat după reparare, doar dacă adresa de expediere se află în interiorul Uniunii Europene.

În același email care vă va fi trimis, vor fi furnizate și informațiile necesare pentru a urmări procesul de reparare și timpul de finalizare. Dialando are dreptul să fie în contact cu dumneavoastră prin intermediul zonei responsabile de serviciul de Dialando Protection prin poștă, telefon și chat.

6. Responsabilitățile Dvs.

Pentru a primi serviciu sau asistență în cadrul asigurării, sunteți de acord să respectați următoarele:

  1. Furnizarea "numărului de comandă" ca dovadă de cumpărare
  2. Furnizarea informațiilor despre simptomele și cauzele problemelor cu produsul acoperit
  3. Răspunderea la cererile de informații, inclusiv, dar fără a se limita la, produsul acoperit, cum ar fi numărul de serie, modelul, acțiunile întreprinse înainte ca Echipamentul Acoperit să întâmpine problema și pașii efectuați pentru rezolvarea problemei
  4. Urmarea instrucțiunilor oferite de Dialando, inclusiv o fotografie dacă este solicitată.

7. Transferul Asigurării

Dialando Protection este legată de produs și nu de client, astfel că această asigurare poate fi utilizată de oricare utilizator care este în posesia legală a produsului, având posibilitatea să vândă produsul cu asigurare activă unui nou proprietar, iar acesta să aibă acces la acoperire, atâta timp cât noul proprietar are "numărul de comandă" livrat persoanei care a achiziționat direct produsul din magazinul nostru online, și că durata asigurării rămâne valabilă.

Cum afectează Drepturile Consumatorului acest Plan

Pentru consumatorii din jurisdicțiile care beneficiază de legi sau regulamente privind protecția consumatorului, beneficiile conferite de planurile menționate mai sus se adaugă tuturor drepturilor și remedierilor prevăzute în astfel de legi și regulamente. Nimic în acest plan nu va aduce atingere drepturilor consumatorului acordate de legile obligatorii aplicabile, inclusiv dreptul consumatorului la remedii în temeiul legii privind garanția și dreptul de a solicita daune în caz de neexecutare totală sau parțială sau executare necorespunzătoare a oricăreia dintre obligațiile sale contractuale.

Planuri de protecție DIALANDO®

Garanție standard de producătorProtectie DIALANDO®DIALANDO® Protection PLUS
DefecteÎn material și/sau manoperă
Purtat și ruptDin utilizarea normală (ex.murdărie)
Caz
Cristal pierdutDacă este aplicabil
Brăţară
Curele
Cataramă
Ace
Coroană
Formă
SticlăSparte sau zgâriate
Mișcare întreruptăUtilizare și/sau manipulare incorectă
Daune prin șoc și/sau prin strivire
Manevrare necorespunzătoare
Daune cauzate de apă sau umiditateCeasuri care au rezistență de cel puțin 5 ATM

Dialando Protection și Dialando Protection PLUS sunt produse ale Aphrodonis Media Group Ltd

Număr de suport: +46 10 551 5995

Whatsapp de suport: +46 10 551 5995

(Vorbim engleză și suedeză).