Contactează-ne
Produse favorite

Lista ta de dorințe este goală!

Coșul tău de cumpărături

Coșul tău de cumparături este gol!

Lista ta de comparație

Răspunsuri la întrebări frecvente

Vă rugăm să găsiți mai jos răspunsurile la cele mai frecvente întrebări. 

Dacă aveți o întrebare la care nu puteți găsi răspunsul, vă rugăm să contactați serviciul nostru amabil de relații cu clienții, care va răspunde tuturor întrebărilor dumneavoastră.

Priveste

Sunt ceasurile originale?

Acesta este unul dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim și înțelegem de ce. Da, toate ceasurile noastre sunt 100% originale!

Cele mai populare ceasuri de designer au devenit foarte căutate în ultimii ani și suntem foarte mândri să spunem toate ceasurile noastre sunt autentice și originale. Toate vin cu o garanție de 2 ani de la producător.

Vei primi un booklet / manual de garanție în cutie, iar ceasul vine în ambalajul său original. Mulți clienți solicită numere de serie, dar, din păcate, sunt câteva mărci pe care le vindem și care nu folosesc acest sistem; de exemplu, Michael Kors și Marc Jacobs nu folosesc numere de serie pe niciunul dintre produsele lor. Faptul că aveți o garanție la ceasul dumneavoastră este de obicei un semn că ceasul este autentic. Mai multe informații despre garanție veți găsi aici

Redimensionarea ceasului

Toate ceasurile cu legături includ un număr din care pot fi înlăturate.

Puteți identifica ușor acele legături care pot fi înlăturate prin săgețile de pe partea interioară a curelei. Din păcate, doar este posibil să se facă curea mai mică. Nu este posibil să comandați legături suplimentare în afara celor deja atașate.

Redimensionarea curelei ar trebui să fie întotdeauna efectuată de un maestru ceasornicar calificat. Găsiți un ceasornicar care vinde ceasuri de aceeași marcă, deoarece uneori este nevoie de anumite cunoștințe și/sau unelte.

Țineți minte că curelele de ceas făcute din ceramică sunt foarte sensibile la șocuri și se pot sparge ușor dacă sunt ajustate de o persoană necalificată, așa că folosiți întotdeauna un profesionist.

Este, de asemenea, o idee bunăsă salvați legăturile înlăturate. Rețineți că dreptul dvs. de a returna produsul expiră odată cu redimensionarea ceasului.

Nu acoperim costul redimensionării, însă vă vom oferi un credit de 35 RON la următoarea achiziție. Trimiteți doar o fotografie a bonului la suportul nostru.

Începând din ianuarie 2024, oferim clienților noștri posibilitatea de a-și scurta brățările direct în timpul procesului de comandare pentru o taxă mică de doar 29 RON. Această serviciu este oferit pentru modelele selectate!

Bateria ceasului meu s-a descărcat, ce ar trebui să fac?

Cea mai frecventă cauză pentru care un ceas încetinește sau se oprește complet este că bateria s-a descărcat sau se va descărca în curând.

Garantia nu acoperă consumabilele precum bateriile, dar oferim 10 EUR la următoarea achiziție dacă bateria se descarcă în primul an de la primirea coletului.

Consultați un meșter sau un reparator de ceasuri care vinde aceeași marcă, deoarece uneori este nevoie de unelte speciale pentru a deschide spatele ceasului în cazul unei schimbări de baterie. Contactați imediat serviciul nostru de relații cu clienții pentru a ne informa că veți merge să schimbați bateria și apoi trimiteți o fotografie a bonului fiscal prin e-mail pentru a primi creditul de 10 EUR.

Un motiv pentru care o baterie se poate descărca la un ceas achiziționat recent este că bateria a fost deja instalată în timpul fabricației și funcționează până când ajunge în cele din urmă la consumator. Uneori, un ceas poate fi în stoc pentru o perioadă și uneori poate fi pur și simplu pentru că bateria s-a defectat.

Desigur, verificăm fiecare ceas pentru a ne asigura că este într-o stare de funcționare bună înainte de a fi expediat, dar uneori bateria s-ar putea să înceapă deja să încetinească.

Ceasuri ceramice

Ceramica este un material foarte rezistent la zgârieturi și își păstrează culoarea și suprafața netedă mult mai bine decât ceasurile din metal.

Acest material oferă și ceasului un aspect mai unic. Cu toate acestea, este important să fii delicat cu ceasul tău de ceramică, deoarece acesta nu poate rezista șocurilor și loviturilor puternice ca un ceas din metal sau plastic.

Ceramica este un material care a fost întărit într-un cuptor, la fel ca o farfurie de porțelan, și ar trebui tratată cu aceeași grijă.

Nu există garanție din partea producătorului pentru brățările din ceramică și reparațiile pot fi costisitoare, deci asigură-te că îți tratezi ceasul de ceramică cu grijă.

Instrucțiuni de îngrijire pentru ceasuri

Vrem ca dumneavoastră să experimentați cea mai mare satisfacție, frumusețe, funcționalitate și longevitate posibile de la ceasul dumneavoastră! Atât brandurile ieftine, cât și cele mai scumpe conțin piese mecanice fine și este, prin urmare, important să țineți cont de următoarele puncte:

  • Evitați expunerea ceasului dumneavoastră la condiții extreme precum lumina directă a soarelui, căldura sau frigul extrem. Căldura sau frigul extrem pot cauza disfuncționalități ale ceasului și scurtarea duratei de viață a bateriei.
  • Evitați expunerea ceasurilor la umezeală dacă nu sunt marcate cu 10 sau 20 ATM. Nu folosiți niciodată butoanele sau coroana când ceasul este umed. Dacă intrați în contact cu apă sau condens, ceasul ar trebui inspectat imediat de un meșter autorizat în ceasuri. Chiar dacă condensul pare să dispară, componentele din ceas s-ar putea să fie deja deteriorate de acesta.

  • Condensul în interiorul ceasului: Schimbările bruște de temperatură pot cauza presiune negativă în ceas, ceea ce poate duce la condens. Dacă se întâmplă acest lucru, puteți vedea lichid în interiorul sticlei. Dacă lichidul nu mai este vizibil, nu înseamnă că umiditatea a dispărut. Ceasul trebuie trimis la un meșter în ceasuri cât mai curând posibil, care poate deschide ceasul și elimina umezeala. Umezeala poate penetra mișcarea însăși și ceasul se poate sparge. Nici măcar ceasurile marcate cu 10 sau 20 ATM nu sunt protejate împotriva schimbărilor de temperatură. Condensul poate apărea, de exemplu, dacă treceți de la temperaturi negative în exterior la temperaturi ridicate în interior sau dacă țineți ceasul în baie în timp ce se folosește dușul. Condensul nu este neapărat o defectare de fabricație și, prin urmare, ceasul nu poate fi întotdeauna returnat. Acest lucru depinde de fiecare producător în parte.

  • Evitați șocurile și lovirile asupra ceasului. Ceasul dumneavoastră este proiectat pentru a rezista la utilizare normală. Nu ar trebui să dormiți cu ceasul.

  • Evitați expunerea ceasului dumneavoastră la parfum, săpun sau alte substanțe chimice care ar putea provoca daune. Daunele pot include decolorarea, modificări sau alte deteriorări ale carcasei, curelei / brățării sau altor piese. Evitați să purtați brățări pe același braț cu ceasul, deoarece aceasta ar putea cauza zgârieturi și uzură inutilă a cristalului.

  • Evitați câmpurile magnetice sau electricitatea statică care ar putea deteriora mecanismul ceasului. De obicei, ceasul nu este afectat de aparatele electrocasnice generale precum TV-ul, stereo etc.

  • Mențineți curățenia ceasului. Curățați-l cu o cârpă umedă, moale (doar dacă poate rezista la apă). Clătiți ceasul după ce a fost înmuiat în apă sărată sau clorinată. Curea ar trebui curățată regulat pentru a-și menține aspectul și a reduce uzura. Aveți în vedere că brățările placate sunt mai delicate decât cele din oțel inoxidabil. (Vezi mai sus.) Curățați cu o perie moale și apă călduță cu săpun. După curățare, ștergeți ceasul cu o cârpă moale, uscată.

  • O curea din piele este un produs natural foarte sensibil la umezeală, transpirație, substanțe chimice și uzură. Curea are o durată de viață limitată și trebuie (chiar și din motive igienice) să fie schimbată la fiecare 6-12 luni, în funcție de cât de des o folosiți. În momentul înlocuirii, ace trebuie, de asemenea, verificate sau înlocuite.

  • O brățară din oțel inoxidabil nu se oxidează și de obicei nu trebuie să fie lustruită. Poate fi curățată cu puțin săpun și apă. Aveți în vedere că ceasul dumneavoastră nu poate rezista întotdeauna la prea mult contact cu apa. Cititți despre capacitatea ceasului dumneavoastră de a rezista la apă înainte de curățare.

  • O brățară și ceas placate trebuie îngrijite cu foarte mare atenție. O brățară placată este mai fragilă decât una din oțel inoxidabil. Curățarea și manipularea cu grijă sunt o necesitate pentru toate ceasurile și brățările. O brățară placată trebuie curățată cu foarte mare atenție. Frecarea intensă evident uzură suprafața placată și va risca o reducere a duratei de viață a ceasului dumneavoastră.
  • Manipularea și îngrijirea necorespunzătoare este, de obicei, motivul pentru care metalul devine decolorat.

  • O problemă majoră pentru un procent mic din populație este că pielea poate excreta substanțe care pot provoca decolorarea metalelor. Într-un scenariu cel mai rău, bijuteria va deveni decolorată și neatractivă în câteva ore! Din păcate, nu există nimic ce se poate face pentru a preveni acest lucru. Din fericire, majoritatea oamenilor nu întâmpină această problemă.

  • Schimbarea orei și datei pe ceasul dumneavoastră ar trebui, preferabil, să nu se facă între orele 22.00 și 02.00 (acest lucru se aplică ceasurilor cu dată când este un mecanism de ceas de 24 de ore) deoarece acest lucru poate deteriora mecanismul din interiorul ceasului.

Ceasuri cu pietre

Multe modele sunt împodobite cu pietre stras. Unele mărci au chiar și diamante autentice. În caz afirmativ, ceasul vine cu un certificat.

Fiecare piatră este aplicată manual și uneori o piatră poate să cadă. Acest lucru se poate datora mai multor factori, cum ar fi uscarea lipiciului sau dacă apa a intrat în contact cu pietrele. Pietrele și șuruburile nu sunt, din păcate, acoperite de garanție, dar nu este scump să le repari la un ceasornicar. Dialando, desigur, crede că pietrele ar trebui să dureze mai mult de 3 luni și, prin urmare, oferă clienților noștri un credit de 10 EUR pentru până la 3 pietre care se desprind în decurs de 3 luni, dacă ne trimiteți chitanța de reparație. Trimiteți un e-mail la suportul nostru pentru mai multe informații.

Dacă ceasul dumneavoastră sosește deteriorat sau este livrat cu o piatră lipsă deja, atunci, vă rugăm, contactați-ne imediat.

Ac de secundă nu bate, dar ceasul tot funcționează?

Dacă ceasul funcționează, dar secundarul este staționar, ceasul poate avea un cronograf și atunci secundarul este un ceas de temporizare.

Cronometrul începe când apeși butonul la ora 2.

Oprești cronograful apăsând același buton și apoi resetezi cronograful apăsând butonul la ora 4.

Cronograful nu ar trebui să funcționeze în mod constant, deoarece bateria se epuizează mai rapid.

Mai multe ceasuri au un secundar pentru ora obișnuită într-unul dintre cadranele mai mici, nu poate fi oprit fără a scoate coroana.

Siguranța apei

Înainte de a începe să utilizați ceasul, este important să vă uitați la spatele ceasului pentru a vedea cât de rezistent la apă este și să citiți informațiile de mai jos.

Termenul "rezistent la apă" nu se mai folosește, deoarece poate fi înșelător. Ceasurile pot rezista la apă în cantități variabile. Rezistența la apă înseamnă măsura în care ceasul poate să se ude sau să reziste la presiunea creată de anumite cantități de apă. Unitățile utilizate sunt ATM, Bar, M (metri) sau FT (picioare), referindu-se la gradul de teste de presiune. Aceste cifre explică cantitatea de presiune pe care ceasul este proiectat să o suporte și nu înseamnă adâncime, deși acest lucru este o confuzie frecventă. Prin urmare, este imposibil să scufunzi ceasul la 30 de metri sub suprafață cu un ceas marcat cu 3 ATM (30m). Un astfel de ceas poate rezista doar la stropiri de apă. Este important să vă amintiți că rezistența la apă este măsurată într-o stare statică sau imobilă în condiții reci. Ea nu ia în considerare faptul că presiunea crește cu orice mișcare. Când înoți, de exemplu, exerciți presiune asupra ceasului doar mișcându-vă în apă.

Daunele cauzate de apă ceasului dumneavoastră sunt acoperite doar prin garanție dacă ceasul dumneavoastră are o presiune de 10 ATM sau mai mare. Nu uitați să verificați că garnitura de cauciuc nu s-a uscat din când în când. Uscarea garniturii de cauciuc are loc în mod natural după un anumit timp. Expunerea la clor, apă sărată sau săpun poate usca, de asemenea, garnitura, iar apoi ceasul poate permite pătrunderea apei. Prin urmare, ar trebui să schimbați garnitura anual, o cheltuială de care consumatorul își asumă responsabilitatea.

ATENȚIE! Nu folosiți ceasul într-o duș cald, saună sau baie fierbinte într-o cadă, deoarece poate afecta garnitura și majoritatea ceasurilor nu sunt potrivite pentru abur și căldură. Puteți avea condens în ceasuri chiar și în cele de 10 ATM și mai mult! Schimbările bruște de temperatură pot cauza o presiune negativă în ceas, ceea ce duce la condensare. Dacă acest lucru se întâmplă, puteți vedea lichid în interiorul geamului. Dacă lichidul nu mai este vizibil, nu înseamnă că umiditatea a dispărut. Ceasul trebuie returnat la un ceasornicar cât mai curând posibil, care poate elimina umiditatea.

Umiditatea poate pătrunde în mișcarea însăși și ceasul se poate defecta. Nici măcar ceasurile marcate cu 10 sau 20 ATM nu sunt protejate împotriva schimbărilor de temperatură. De exemplu, condensarea poate apărea dacă treceți de la temperaturi negative în aer liber la o temperatură interioară ridicată sau dacă țineți ceasul în baie în timp ce se folosește dușul. Când acest lucru se întâmplă, nu este neapărat o defectare de fabricație și, prin urmare, nu poate fi neapărat acoperit de garanție. Acest lucru depinde de fiecare producător în parte.

Dispozitivul enumerat poate arăta diferit în diferite părți ale lumii sau pe modele și pagini diferite de pe internet. Un exemplu ar putea fi că 30 de metri = 3ATM = 3BAR = 100ft au toate același înțeles ca 1000mm = 100cm = 10dm = 1m, fiind de fapt aceeași dimensiune.

Ceasul este marcat pe spate cu siguranța la apă pe care o poate gestiona.

Ce este un cronograf și cum îl pot calibra?

Un cronograf este pur și simplu un ceas cronometru.

Puteți vedea că un ceas are un cronograf verificând dacă are două butoane suplimentare lângă coroană (partea pe care o trageți pentru a schimba ora) și dacă există mai multe cadranuri mici pe cadranul principal cu ace mici. Butonul de la ora 2 (superior) este butonul de start și oprire, numit și butonul A. Apăsați butonul o dată, apoi veți vedea că una dintre acele mici începe să se miște. Apăsați aceeași buton încă o dată pentru a o opri. După ce ați folosit cronograful, acesta ar trebui resetat, o puteți face ușor apăsând butonul de la ora 4 (inferior), numit și butonul B. Apoi veți vedea cum acele sărit sau se rotesc rapid înapoi în poziția de resetare.

Rețineți că acele mari de secunde nu sunt întotdeauna cele care arată ora! Unele modele au un cronograf în loc. În acest caz, acele mari de secunde ar trebui să rămână în loc. De obicei, puteți vedea o mică mână într-unul dintre cadranurile mici care ticăie întotdeauna. Acela este adevăratul secundar. Țineți cont că bateria se descarcă mai repede când cronograful este în funcțiune.

Uneori, cronograful se poate reseta sub un unghi, dar nu este nimic în neregulă cu ceasul dumneavoastră, trebuie doar calibrat. De obicei, este foarte ușor de calibrat cronograful, dar dacă simțiți că este prea dificil, sunteți binevenit să contactați suportul nostru sau să mergeți la un ceasornicar local.

Pentru a calibra cronograful, trebuie mai întâi să vă asigurați că cronograful este resetat apăsând butonul B. Apoi trageți coroana în poziția cea mai externă. Apoi puteți folosi butoanele A și B pentru a da clic pe acele cronografului astfel încât toate să indice 0 sau 12, în funcție de designul ceasului.

Diferite mărci și modele au abordări diferite pentru calibrare, dar cel mai adesea butonul A mișcă indicatorul înainte, iar butonul B îl mișcă înapoi. La unele ceasuri, funcționează puțin diferit. De exemplu, apăsați butonul A pentru a seta prima mână, când o setați corect, apăsați butonul B pentru a schimba ce mână schimbați cu butonul A. Când ați terminat de calibrat, împingeți coroana până la capăt din nou și acum cronograful este în noua sa poziție de resetare.

Puteți merge la un magazin de ceasuri care vinde aceeași marcă și întrebați un ceasornicar dacă nu sunteți sigur ce să faceți cu modelul dumneavoastră în particular.

Curele de ceas

Brățările nu sunt acoperite de garanția producătorului de ceasuri, consultați broșura de garanție care se află în cutia în care a fost livrat ceasul.

Decolorările, uzura, defectele în mecanismul de blocare, acele și legăturile nu sunt acoperite de garanția dumneavoastră.

Desigur, ne bucurăm să vă asistăm dacă ceasul dumneavoastră sosește deteriorat la livrare, dar trebuie să ne contactați imediat dacă acesta este cazul. Vă rugăm să rețineți că ceasul trebuie să fie nefolosit și plasticul de protecție trebuie să rămână pe ceas pentru a vă putea ajuta cu o brățară ruptă.

Nu putem accepta responsabilitatea pentru ceasurile care sunt returnate "ca noi", dar care sunt de fapt folosite.

Comanda & Plata

Am comandat, dar nu am primit nicio confirmare

Multumim pentru comanda ta!

Daca nu ai primit nicio confirmare prin email sau mesaj text (SMS), te rugam contacteaza-ne la Suportul Dialando. Suntem bucurosi sa te ajutam cu aceasta si orice alta problema care te-ar putea ingrijora!.

O posibilitate comuna pentru neprimirea unei confirmari este ca probabil ne-ai furnizat o adresa de email incorecta cand ai facut initial comanda. In caz contrar, asigura-te ca verifici folderul de spam in caz ca a ajuns acolo cumva!


Cum pot folosi codul meu de reducere?

Dacă ai primit un cod de reducere, vei putea să-l adaugi la finalizarea comenzii. Te rugăm să ții cont că nu este posibil să combini două sau mai multe coduri de reducere.

Pentru a utiliza codul, apasă pur și simplu pe "Adaugă un cupon" în coșul tău de cumpărături, introdu codul și apasă "adaugă cupon". Coșul de cumpărături va apărea automat atunci când adaugi un produs în coș.

Apoi poți continua cu finalizarea comenzii ca de obicei.

Livrare și livrare

Articole în stoc / Articole de comandă

Articole în stoc:

Dacă ați comandat unul sau mai multe articole care sunt deja în stoc, acestea pot fi trimise în aceeași zi sau în ziua următoare lucrătoare, în funcție de ora la care ați plasat comanda.

Articole la comandă:

Dacă ați cumpărat un articol care nu este în stoc, de obicei durează 2-3 zile lucrătoare să-l primim în depozitul nostru. Notă: Uneori poate dura mai mult, dar de multe ori articolele vă sunt livrate în termen de 7 zile lucrătoare.

Articole în stoc și la comandă:

Dacă ați cumpărat mai mult de un articol, dintre care unul este în stoc, în timp ce celelalte nu sunt în stoc, comanda dvs. vă va fi trimisă atunci când articolul care nu este în stoc ajunge în depozitul nostru și comanda este completă.

Livrare, urmărire și livrare

Livrarea achiziției dvs. este întotdeauna gratuită atunci când plasați o comandă cu noi de minimum 75 EUR,

În general, coletele sunt trimise din depozitul nostru din Germania sau Suedia cu serviciile UPS sau DPD

Timpul total de livrare al comenzii depinde de faptul dacă comanda dvs. este deja în stoc în depozitul nostru sau dacă trebuie să facem o comandă specială în legătură cu comanda dvs. De obicei, este nevoie de 2-3 zile lucrătoare pentru ca un colet să ajungă la punctul dvs. de colectare cel mai apropiat de la momentul în care l-am expediat, dar nu putem fi responsabili pentru întârzierile care apar în cadrul organizației UPS/DPD.

Când un produs este trimis din depozitul nostru, veți primi o confirmare prin mesaj text (SMS) pe telefonul dvs., împreună cu un număr de urmărire, astfel încât să puteți urmări coletul. UPS/DPD vă anunță apoi când coletul a ajuns la punctul de colectare sau va fi livrat la ușa dvs.


Pachete necolectate

Pentru coletele care nu au fost ridicate, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru returnarea coletului cu o taxă de manipulare de 20 EUR.

Comanda va fi anulată automat dacă coletul este returnat nouă ca nefiind ridicat. 20 EUR vor fi deduși din factura înainte de a fi creditată.

Dacă doriți să vă trimitem coletul din nou, ar trebui să contactați serviciul nostru de relații cu clienții pentru a obține un link despre unde și cum puteți plăti taxa suplimentară de livrare. Cu toate acestea, acest lucru trebuie făcut ÎNAINTE ca pachetul să fie returnat. În caz contrar, comanda trebuie refăcută complet.

Întârzieri

Facem tot posibilul pentru a accelera livrarea cât mai curând posibil, dar uneori pot apărea întârzieri nefericite. Prin urmare, nu garantăm livrarea într-o anumită zi.

Dacă un produs nu poate fi livrat în termenii specificați, vă vom contacta și vă vom informa despre întârziere. Când produsul întârziat ajunge la noi, este prioritar în ambalaj și trimis către dumneavoastră cât mai curând posibil.

Dacă o comandă ar trebui să fie întârziată, factura dumneavoastră nu va fi afectată, deoarece facturile noastre sunt trimise prin email în aceeași zi în care comanda dumneavoastră este trimisă din depozitul nostru.

Retrageri și retururi

Ce înseamnă dreptul de retragere?

Suntem recunoscători pentru fiecare comandă plasată la noi, dar înțelegem că uneori doriți să anulați achiziția din diverse motive.

În acest caz, aplicăm Legea Comerțului la Distanță, (cunoscută și sub denumirea de Dreptul de Retragere) care în termeni simpli înseamnă că aveți dreptul la o anulare completă în termen de 14 zile, singura cerință fiind să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți în aceste 14 zile.

Drepturile de anulare nu se aplică în cazul:

  • Ceasurilor care au fost folosite în orice fel astfel încât să existe semne sau deteriorări. Nu putem accepta sau lua responsabilitatea pentru acest lucru.
  • Ceasurilor ale căror legături ale brățării au fost ajustate.
  • Ceasurilor pe care le-ați reparat sau schimbat, în orice fel.
  • Produselor intime care nu au etanșare specială, cum ar fi cerceii.

(Acest lucru nu se aplică articolelor care au fost deteriorate la livrare.)

Regret achiziția mea, ce pot face acum?

Trimiteți un e-mail la serviciul clienți pentru a ne anunța că doriți să anulați comanda și să returnați produsul. Mereu menționați numărul comenzii.

Odată ce ne-ați trimis e-mailul cu cererea de returnare a produsului, vă vom furniza toate informațiile necesare pentru a returna obiectul înapoi la noi.

Vă vom trimite un document de tipărit pentru a procesa returnarea,

  1. O Notă de Returnare, explicând de ce se returnează comanda și toate detaliile comenzii 

Este important ca Nota de Returnare să fie plasată în interiorul coletului cu returnarea, astfel încât depozitul nostru să primească informațiile corecte.

Amintiți-vă să returnați toate documentele, precum certificatul de garanție original, cutia, etc. împreună cu obiectul.

Produsele returnate fără niciun fel de contact și aprobare din partea serviciului nostru de clienți, nu ne putem asuma responsabilitatea.

Nu lăsați pachetul să fie returnat automat. Dacă pachetul nu este ridicat la timp, va fi returnat la noi, și se va aplica o cost suplimentar de 20 EUR. Dacă doriți ca pachetul să vă fie trimis din nou, trebuie să contactați serviciul nostru de clienți pentru a obține un link privind locul și modul în care puteți plăti taxa suplimentară de livrare. Totuși, acest lucru trebuie făcut ÎNAINTE ca pachetul să fie returnat. În caz contrar, comanda trebuie refăcută complet.


Cum opresc comanda mea?

Dacă ai plasat o comandă pe care dorești să o anulezi înainte de a o primi și nu ai primit încă o notificare că a fost trimisă, trebuie să trimiți un e-mail la serviciul nostru pentru clienți cât mai curând posibil.

Serviciul nostru pentru clienți poate opri procesul de expediere și anula achiziția ta.

Nu vor fi adăugate taxe.

Ce pot face dacă am primit un produs greșit?

Uneori pot apărea greșeli, dar nu vă faceți griji.

Fie că ați comandat greșit produsul, fie că depozitul nostru a ambalat greșit modelul. Poate un produs a fost etichetat incorect, ar trebui să contactați imediat serviciul nostru de clienți.

Pentru ca noi să înțelegem ce a fost trimis greșit, vă rugăm să ne trimiteți un email și să includeți fotografii ale produsului și etichetei. Astfel vă putem ajuta cât mai rapid posibil.

ATENȚIE! Câteva culori pot fi dificil de capturat într-o imagine din cauza necesității de a folosi blitz-ul, etc., astfel că pot exista unele diferențe între culoarea din imagine și culoarea produsului în realitate.

Cine plătește transportul de retur?

Dacă vă pare rău de achiziția dvs. sau ați comandat produsul greșit, sunteți responsabil pentru taxa de expediere.

Dacă v-am trimis produsul greșit sau dacă este deteriorat când îl primiți, puteți utiliza gratuit Eticheta noastră de returnare a expedierii. Vă rugăm să rețineți că nu putem fi făcuți responsabili pentru orice costuri dacă alegeți să cumpărați o etichetă de expediere de la o altă companie de transport, chiar dacă v-am trimis prin e-mail Eticheta noastră de returnare a expedierii preplătită pentru a fi utilizată gratuit.

Dacă trebuie să trimiteți un produs pentru reparație într-o etapă ulterioară, ne vom asuma responsabilitatea pentru taxa de expediere dacă repararea este sub garanție. Aceeași Etichetă de returnare a expedierii vă va fi trimisă prin e-mail.

Dacă dvs. înșivă ați cauzat daune produsului sau aveți un defect care nu este acoperit de garanție, sunteți responsabil pentru costuri de expediere plus orice costuri de reparație.

Cum se face restituirea?

Odată ce am primit returnarea dvs. și aceasta a fost procesată în depozitul nostru, comanda dvs. va fi creditată.

Ne asigurăm că factura dvs. la Klarna este anulată. Amintiți-vă că dacă utilizați eticheta noastră de returnare, costul acesteia va rămâne pe factură. Dacă ați plătit deja, veți primi rambursarea în aceeași cont de unde a fost dedusă suma, în câteva zile lucrătoare.

Vă recomandăm să contactați Klarna dacă aveți întrebări suplimentare despre plata dvs., deoarece accesul nostru la informațiile de credit ale dvs. este limitat.

Dacă ați cumpărat produsul dvs. printr-unul dintre partenerii noștri, îi vom contacta și îi vom ruga să restituie/anuleze factura.

Garantie și Reclamații

Mai multe informații despre garanție le veți găsi aici

Ce acoperă garanția?

Garantia este o acoperire voluntară, suplimentară, oferită de producător. Majoritatea produselor vin cu o garanție de 2 ani.

Pe durata perioadei de garanție, mișcarea ceasului, acul și cadranul sunt singurele componente acoperite. O componentă acoperită va fi reparată sau ceasul va fi înlocuit fără costuri de componentă și manoperă, în cazul în care se dovedește a fi defect în material sau execuție în condiții normale de utilizare.

Garanția nu acoperă:

  • Orice defecte în materialele și execuția bateriei, carcasei, cristalului, curelelor de plastic, cauciuc, piele, metal sau ceramică; inclusiv placarea carcasei și/sau a brățării.
  • Daune rezultate din manipulare necorespunzătoare, lipsa de îngrijire, accidente, influențe externe, uzură normală și uzura sau îmbătrânirea. Inclusiv manipularea necorespunzătoare a coroanei și butoanelor.
  • Daunele provocate de apă dacă instrucțiunile de îngrijire pentru nivelul de rezistență la apă al produsului (conform marcat pe produs) nu au fost urmate. Ceasurile rezistente la apă sunt marcate cu 10 sau mai multe ATM.

Garanția este anulată dacă ceasul a fost deteriorat prin accident, neglijența altor persoane decât agenții de service autorizați, servicii neautorizate sau alte factori care nu se datorează defectelor în materiale sau execuție.

Garanția poate să difere între producători, așa că asigurați-vă că citiți cu atenție broșura de garanție/instrucțiuni care însoțește ceasul.

Care este diferența dintre o Garanție și o Garanție Legală?

Garanția și Garanția Legală sunt două lucruri diferite.

Garanția este voluntară și poate fi văzută ca un complement la drepturile pe care le aveți deja în baza legii consumatorului. Garanția Legală variază de la țară la țară și este de obicei 2-3 ani.

Pentru a vedea cum țara dumneavoastră aplică Garanția Legală, nu ezitați să verificați la următorul link: europa.eu/guarantees

Majoritatea țărilor din UE aplică aceleași sau reguli similare și le-am rezumat aici: Dacă există ceva defect cu achiziția dumneavoastră, este important să ne contactați cât mai curând posibil. Trebuie să faceți o reclamație formală în decurs de două luni de la descoperirea defectului pentru a fi procesată.

Puteți reclama orice defect care apare la un produs. Dar suntem responsabili doar pentru defect dacă este considerat original, adică defectul era deja prezent în produs atunci când l-ați primit.

O eroare care se datorează neglijenței, utilizării anormale (eroare de manipulare), accidentelor sau situațiilor similare, nu putem fi făcuți responsabili.

Defectele care apar în primele șase luni după livrarea produsului se presupune că au existat în momentul livrării, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Dacă eroarea apare doar mai târziu, sarcina probei revine consumatorului să dovedească că eroarea exista deja la momentul livrării,

Avem dreptul să încercăm să rezolvăm problema așa cum considerăm potrivit. Aceasta înseamnă că trebuie să ni se ofere ocazia de a repara produsul sau de a livra un alt produs de valoare egală. Prin urmare, nu puteți cere anularea și returnarea banilor fără să ne fiți oferit mai întâi o șansă de a rezolva problema și fără să fi epuizat toate mijloacele de a rezolva problema fără succes.


Ceasul meu este defect/deteriorat, ce ar trebui să fac?

Deteriorat la sosire:

Dacă ceasul dumneavoastră este deteriorat sau vreo funcție a acestuia nu funcționează corespunzător la livrare, vom trimite, desigur, unul nou dacă modelul este încă disponibil. Alternativ, veți primi o rambursare completă. Ceasurile care s-au oprit de obicei necesită doar o baterie nouă, iar serviciul nostru pentru clienți sugerează de obicei întotdeauna să înlocuiți pur și simplu bateria. Vom rambursa, desigur, costul înlocuirii bateriei dacă ceasul se oprește în termen de 14 zile de la primirea acestuia. Din nou, motivul pentru care bateriile se pot descărca atât de rapid este că o baterie este inserată când ceasul este fabricat și aceasta poate fi într-un depozit pentru o perioadă lungă de timp, etc., înainte de a ajunge în mâinile unui client.

Deteriorat după sosire:

Dacă, după un interval de utilizare, trebuie să vă exercitați garanția sau dreptul de reclamație, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți pentru a putea stabili ce ar trebui făcut pentru a vă ajuta cât mai lin posibil. Dacă deteriorarea este vizibilă, vom solicita o fotografie a produsului pentru a vă putea ajuta în cel mai eficient mod posibil. Nu uitați să faceți o fotografie cu un focalizare bună pentru a putea vedea clar deteriorarea. În caz contrar, nu putem vedea deteriorarea corect. Dacă descoperiți un defect în produsul dumneavoastră și totuși continuați să-l utilizați, din nefericire nu putem fi făcuți responsabili pentru eventualele daune pe care le-ar putea provoca.

Avem propriul nostru maestru ceasornicar/specialist și când o reparare în garanție a ceasului dumneavoastră a fost aprobată de reglatorul nostru de reclamații, vi se va cere să ne trimiteți ceasul. Când primim returnarea, veți primi o notificare automată și apoi vom face fotografii ceasului pentru documentare înainte de a-l trimite la ceasornicarul nostru care va efectua repararea.

Veți primi apoi un mesaj text și un e-mail când ceasul a fost reparat și este în drum spre dumneavoastră. Timpul de reparare variază în funcție de defectul ceasului și de cât de încărcat este ceasornicarul în momentul respectiv, dar în mod normal acest proces durează aproximativ 5-7 săptămâni.

Dacă devine evident că defectul nu este acoperit de garanția/dreptul de reclamație sau este cauzat de influențe externe, vă vom contacta înainte de a efectua repararea și vă putem taxa pentru costurile de transport și manipulare suportate. Nu trimitem niciun update în timpul reparației, veți fi contactat din nou când produsul va fi reparat și returnat sau dacă apar întârzieri.

Cum îmi înregistrez garanția?

La fiecare achiziție a unui produs cu o garanție minimă de 2 ani, includem propria noastră carte de garanție.

Pe carte, veți găsi instrucțiuni despre cum să înregistrați produsul pe site-ul nostru pentru a obține un număr de garanție.

Odată ce ați primit acest număr prin e-mail, puteți să-l scrieți pe carte și să-l păstrați în cutia în care a venit ceasul. Acest lucru este util în cazul în care doriți să vindeți ceasul sau să-l oferiți cadou în timpul perioadei de garanție, astfel încât să știm că ceasul a fost cumpărat de la noi.  

Dacă aveți nevoie să faceți o cerere de garanție în perioada de garanție, puteți contacta suportul nostru pentru clienți și să le dați numărul de garanție ca identificare împreună cu o descriere a ceea ce aveți nevoie de asistență.   

AICI vă puteți înregistra produsul!